Studievereniging Modus
Studievereniging voor studenten Toegepaste Wiskunde aan de Hogeschool van Amsterdam

SV Modus gaat weer van start

Na een lange tijd thuis zitten gaat het nieuwe schooljaar eindelijk weer van start. Ook SV Modus gaat dit jaar weer door met het organiseren van leuke activiteiten. Met een nieuw bestuur kan de studievereniging weer met een frisse start beginnen en we kijken er enorm naar uit om er dit jaar weer een leuk en gezellig jaar van te maken. Vergeet niet om je hieronder aan te melden voor het jaar 2023/2024.

Word nu lid voor collegejaar 2023/2024! Voor maar €15,00.

Eerstejaarsstudenten worden automatisch ingeschreven en het lidmaatschapsgeld wordt vanuit de opleiding betaald. Als eerstejaars student hoef je onderstaand formulier dus niet in te vullen

Aanmelden Alumni

Ben jij afgestudeerd aan de opleiding Toegepaste Wiskunde?
Meld je dan bij SV Modus aan als alumni! Wie weet kunnen we je in de toekomst benaderen voor een alumni/netwerk borrel of een reünie.